banner

nutizie

p1
p2

Felicita calorosamente a Chengdu Action Electronics Joint-stock Co., Ltd. per avè vintu l'onore di "marca di produttu di rilevazione di gas affidabile è di alarme per l'utilizatori di petroliu è chimichi" in l'"attività di valutazione 2022 per marche d'automatizazione di strumenti affidabili per l'utilizatori di petroliu è chimichi" urganizata. da u China Zilian CAIC.

p3

Ricertamenti, u 13th China Petrochemical Engineering Instrument Control Technology Summit Forum (CPIF2022) Co. sponsorizatu da China Automation Industry Chain Innovation Consortium (CAIC), Beijing University di tecnulugia chimica, Liaoning University di petroliu è tecnulugia chimica è Sinopec Guangzhou Engineering Co., Ltd. s'hè tenutu in Zhanjiang, Pruvincia di Guangdong.Dapoi a so creazione in u 2010, u CPIF hà tenutu 13 sessioni consecutive.Hè cunnisciutu cum'è una attività di marca di punta in u campu di l'Automazione Petrochimica è l'intelligenza digitale.#Detettore di gas#

p4
p5

À u foru, per sintetizà megliu l'applicazione di i prudutti di l'automatizazione di l'instrumentu in l'industria petrolifera è chimica è riflette a tendenza di u sviluppu è u mudellu di sviluppu industriale di i prudutti di l'automatizazione di l'instrumentu è e tecnulugia da a perspettiva di l'utilizatori, u cumitatu d'urganizazione hà lanciatu apposta l'attività di selezzione di "Marca d'automatizazione di strumenti affidabile 2022 per l'utilizatori di petroliu è chimichi".Dopu a selezzione da l'utilizatori è a rivista da u gruppu di esperti, l'unità vincitore hè stata scelta.

Chengdu Action Electronics Joint-Stock Co., Ltd. hè statu invitatu à participà à u foru è hà vintu u titulu onorifice di "marca di produttu di rilevazione di gas affidabile è di alarme per l'utilizatori di petroliu è chimichi", chì hè un altu ricunniscenza è ricunniscenza di a longa durata di Action. creazione di valore à termine per l'utilizatori in l'industria petrochimica è l'industria di detector di gas.

p6
p7

Chengdu Action Electronics Joint-Stock Co., Ltd. hè stata prufondamente impegnata in l'industria di u monitoraghju di a sicurità di gas per 24 anni cù a missione di "travagliemu inseme per rende a vita più sicura", è hà furnitu continuamente una garanzia di sicurezza di gas per e persone attraversu u so propiu. sforzi.

U premiu di questu onore hè l'alta ricunniscenza di l'industria è l'utilizatori per u travagliu di assicurazione di sicurezza di Azione in l'industria petrolifera è chimica.In l'avvene, ACTION hà da cuntinuà à ricurdà a so intenzione è a missione uriginale, è cuntinuà à furnisce l'utilizatori cù prudutti è servizii di sicurezza di rilevazione di gas più prufessiunali è affidabili per aiutà l'industria petrochimica à sviluppà in modu efficiente è sicuru.

p8

Chengdu Action Electronics Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di rilevazione di gas è alarme.A so sede si trova in a Zona di Sviluppu Industriale di alta tecnulugia di Chengdu, è a so sede si trova in a zona di sviluppu ecunomicu di u portu industriale di l'aviazione sud-ovest.

p9
p10

Fundata in u 1998, a cumpagnia hè una entità Joint-stock è prufessiunale high-tech.Integrazione di design, sviluppu, produzzione, vendita è serviziu, hà passatu a certificazione di sistema di gestione di qualità ISO9001-2015.Hè u primu pruduttu di cumunicazione d'autobus in u paese è hè una impresa ben cunnisciuta in l'industria di detector di gas è monitor di gas.Adopta tecnulugia avanzata, prucessu di pruduzzione, sistema di gestione di qualità è equipaghji muderni di pruduzzione è trasfurmazioni, sviluppa in modu indipendenti è produce detectors intelligenti di gas è cuntrolli d'alarme, cù alta qualità, funzioni forti, è installazione, cumissioni è usu convenienti.Tuttu u pruduttu hà passatu l'ispezione di u centru di valutazione di a conformità di i prudutti di u focu di u Ministeru di a Sicurezza Publica, è hà ottenutu u certificatu di certificazione di u produttu di u focu emessu da u centru di valutazione di a conformità di i prudutti di u focu di u Ministeru di a Sicurezza Publica è u certificatu di appruvazioni di tippu di strumenti di misura. emessu da l'Uffiziu di a qualità è a supervisione tecnica.


Tempu di Postu: Aug-16-2022