banner

nutizie

Per risponde attivamente à "Made in China 2025", accelerà u prucessu di custruisce una nova cità intelligente è prumove a custruzzione di una "China sicura" intelligente. U 10-12 di maghju 2018, u 18u Chengdu International Product Safety Sociale è L'Esposizione di Tecnulugia hè stata in Chengdu New Century International Convention and Exhibition Center. Ospitatu da a Federazione di l'Industria di Big Data di Sichuan è l'Alianza di l'Industria di Chengdu Cloud Computing. Ospitatu da a Federazione di l'Industria di Big Data di Sichuan è a Chengdu Cloud Computing Industry Alliance, u Sichuan Big Data. L'Associazione di l'Industria è Chengdu Shengshi Qianqiu Exhibition Co., Ltd. anu ospitatu u "Cloud Network Convergence, Smart Security" Big Data·Cloud, Smart Security Summit Forum, hè ancu tenutu cum'è previstu u dopu meziornu di l'11, l'area di u foru di Hall 2. di Chengdu New Century International Convention and Exhibition Center.

U 19 di nuvembre di u 2018, u secondu Forum di Cuuperazione in Rete di Pruduzzione Intelligente Sino-Germanica è Processu di Produzzione hè statu tenutu in Pechino. A riunione hè stata assistita è ospitata da Chen Xiongxiong, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia di l'Informazione.Jianguo Zhang, Vice Ministru di Scienza è Tecnulugia, Oliver Vitek, Sicritariu di Statu di u Ministeru di l'Ecunumia è di l'Energia tedescu è Michael Meister, Sicritariu di Statu di u Ministeru di l'Educazione è a Ricerca, anu assistitu à a riunione. Più di 300 rapprisentanti di dipartimenti di u guvernu, imprese, università, istituzioni di ricerca scientifica è industria. associazioni da Cina è Germania anu participatu à u foru.

A nostra cumpagnia hè stata ancu invitata à participà à u grande avvenimentu, è u prughjettu di dimostrazione di "Fabricazione intelligente sino-tedesca (Industria 4.0) - Piattaforma di serviziu di supervisione remota per a gestione di u ciclu di vita", ricercatu in cooperazione cù l'Istitutu Fraunhofer di Germania, Shaofeng Xie. ,Direttore di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione è Servizii di Software, ci hà attribuitu personalmente.

Nuvembre 4th - 6th, 2020 (u 23rd) China International Gas è tecnulugia di riscaldamentu è l'esibizione di l'equipaggiu si terrà in Chengdu Century City New International Convention and Exhibition Center.

Noi, Chengdu Action Electronic Joint-Stock Co.,Ltd, vi aspittemu à u stand C07!


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021