banner

nutizie

manera 5

un modu ordinatu!

Cù a risturazione ordinata di a pruduzzione è l'ordine di vita in tutta a cità da 0:00 u 19 di settembre, Chengdu hà appughjatu a "chjave di accelerazione" simultaneamente per a ripresa sana di u travagliu è di a produzzione.Tutti i distretti, i siti di prughjettu, l'uffizii è i parchi industriali in Chengdu facenu ogni sforzu per "ricuperà".

Chengdu Action Electronics Joint-Stock Co., Ltd hà pigliatu l'iniziativa di "una manu per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, è l'altra per a ripresa di a produzzione" per assicurà u funziunamentu normale di i prughjetti di a cumpagnia è a consegna di detectors di gas.

À l'entrata di u parcu, l'impiegati chì vanu à travaglià ogni ghjornu ponu entre in u parcu solu dopu avè verificatu a so temperatura, u codice di salute, a carta di viaghju è u certificatu negativu di a prova di l'acidu nucleicu in 24 ore.Dapoi a ripresa di u travagliu, i dirigenti è l'impiegati di tutti i dipartimenti di a cumpagnia sò stati occupati in i so posti in a megliu cundizione di travagliu per assicurà l'operazione stabile di a produzzione.

modu 1
manera 3
manera 2

Dapoi a ripresa di u travagliu, a cumpagnia hà ricevutu dui grandi rapporti pusitivi:

1. Per a prima volta, hè stata listata in u quadru di u sistema di cuntrollu di gasu combustible 2022 di Shengli Oilfield, u più grande campu di petroliu di Sinopec.

2. L'azzione hè stata scelta cun successu: Kunlun Energy Online Gas Detector Access Provider, Data Gas Alarm Access Provider.

L'allegria rializazioni da u fronte anu incuraghjitu assai l'impiegati chì sò tornati à u travagliu in una manera integrale!In u futuru, avemu da travaglià più dura per diventà l'espertu di surviglianza di sicurezza di gas intornu à voi!


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022