banner

nutizie

L'8th China Petrochemical Equipment Procurement International Summit and Exhibition hè stata tenuta u 24-25 May 2018 à Holiday Inn Pudong Greenland Shanghai. Cum'è una piattaforma di docking di scambiu prufessiunale custruita da cumpratori è fornitori domestici di l'industria petrolifera è petrochimica, cù u so posizionamentu di u mercatu unicu è riccu. risorse di l'industria, u Cumitatu Internaziunale di l'Approvisione di l'Equipamentu di Petroleum in Cina furnisce una vasta opportunità di mercatu per i fornitori eccellenti domestici per apre i mercati internaziunali è ottene ordini di compra di l'equipaggiu di petroliu è gasu transfruntier.

Cum'è un fornitore eccellente, a nostra cumpagnia hà participatu à questu avvenimentu di l'industria. È negoziate in faccia cù un numeru di cumpratori internaziunali, ascultendu l'infurmazioni di l'acquistu di l'industria, amparà i bisogni è l'aspettattivi di l'utilizatori, scopre più u mercatu internaziunale è approfondisce a cooperazione.

Da u 29 à u 31 d'ottobre di u 2018, l'Esposizione Internaziunale Chine di 2018 (21st) di trè ghjorni nantu à Tecnulugia è Equipaghji di Gas è Riscaldamentu hè stata cunclusa cù successu à u Hangzhou International Expo Center. A cunferenza hè stata ospitata da a China City Gas Association, più di 700 persone. capi di l'industria, esperti, studiosi è élites di l'industria di 15 paesi è regioni si sò riuniti per assistisce à l'avvenimentu. Una mostra cumpleta di i brillanti successi di l'industria di gas in Cina in tecnulugia è equipaghji.

At sta mostra, a nostra cumpagnia esibizioni quattru-in-unu portable, ghjurnale in casa è altri prudutti novi è suluzioni di sicurità di gas.Durante l 'esibizione di trè-ghjornu, Booth Azzione attrattu parechji novi è vechji clienti, è avemu cumunicatu cù i clienti cù piena entusiasmu.Parechje di elli spressu a so speranza à impegnà in a cuuperazione prufonda passanu sta opportunità dopu à cunsultazione dettagliata in u locu.L'esibizione di gasu hà permessu à i clienti di avè una nova cunniscenza di noi, chì hà assai rinforzatu a visibilità è a influenza di l'industria.

Da u 27 à u 29 di marzu, a 19th China Petroleum and Petrochemical Technology and Equipment Exhibition hè stata tenuta in Beijing China International Exhibition Center (New Hall).A nostra cumpagnia hè stata invitata à participà à a mostra è apparsu in a mostra.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021